Testimonial for Chenta



testimonial



Onlangs heb ik me aangesloten bij het trainersnetwerk van Chenta. De trainers vroegen zich af hoe ze meer ruchtbaarheid zouden kunnen geven aan hun diensten. "Breng een opdrachtgever in beeld", was mijn suggestie. Je kunt jezelf nog zo geweldig vinden; het gaat er toch om dat de klant kan vertellen wat je teweegbrengt. En voor ik het wist, zat ik - gewapend met camera en potlood - in een interview met Elise Ruesink van Kramp. Zij vertelde wat Chenta voor haar organisatie betekent. En deze presentatie - die op de website van Chenta komt te staan - is daar de stille visuele getuige van.

Dank voor het meekijken! 

Marina


De licentie voor deze presentatie is CC-by-nc-nd


6 ,20135 reacties:

Unknown zei

Fraai Marien!

Marina Noordegraaf .... zei

Dank je Ed!

Annemarie van Essen zei

Woa! Wat een sterke testimonial heb je gemaakt. Plus wat een krachtige beelden heb je weer gebruikt.

Marina Noordegraaf .... zei

Dank je Mrie! En weet je wat het mooiste is: het zijn allemaal foto's door mijzelf geschoten. Het kost me minder tijd zelf iets in scene te zetten dan om een relevante, mooie op Flickr te vinden. Eye-opener voor mij!

Unknown zei

Goh Marina, dankzij deze presentatie krijg ik beter in beeld wat Verbeeldingskr8 (jij dus!) doet! Misschien moet ik ook zoiets laten maken voor mijzelf?

Marina Noordegraaf .... zei

Ha Maureen! Dank voor je reactie. Een Maureen-o-Manifest maken lijkt me ook een mooie uitdaging :-)