Met mijn ziel onder mijn arm


met je ziel onder je armen 

Ik loop de laatste dagen met mijn ziel onder mijn armen. Tjonge, wat kan een mens onrustig zijn! Geen idee waar de onrust vandaan komt, maar ik moet er duidelijk iets mee.
Vanochtend word ik wakker met een beeld. Om het beeld te kunnen maken, moet ik alleen nog een fotostudio maken :-) Een tripje naar de zeilmakerij levert me een groot zeildoek op. Bevestigd aan een kast levert deze de perfecte achtergrond. 


Met mijn ziel onder mijn arm kan ik de hele wereld weer aan. 

Marina

(Foto en klushulp: Tommi; Beeld: Marina)

4 ,20135 reacties:

Annemarie van Essen zei

Wat een mooi intens beeld.

Mijn vader vertelde me laatst dat hij 'met z'n kop onder de arm' liep. Ik geloof dat je beter met een ziel dan met een leeg hoofd op pad kunt.
x

Marina Noordegraaf .... zei

@Anne

Dank je!

Met je kop onder je arm lijkt me inderdaad nog heftiger. Lijkt zo onomkeerbaar, zo'n onthoofding ;-)
X to you 2

joo-expo zei

wat mooi gedaan!
slimme fotostudio heb je gemaakt ;-)

Marina Noordegraaf .... zei

Dank je, Joo!