Een gevulde koektrommel


Gevulde koektrommel


Mijn zoon Pepijn liep afgelopen week stage bij mijn bedrijf, Verbeeldingskr8. Ik liet hem o.a. een creativiteitsoefening doen die de 'random entry' heet. Je combineert een vraag met een willekeurig woord, beeld, begrip, geluid enzovoort en kijkt of dit tot nieuwe (beeld)associaties leidt. Voor mijn project 'Wat Smaak Je Menu' (een project samen met Editha en Miek) vroeg ik Pepijn 'voedsel' te associëren met een wilekeurig ander begrip. Hij combineerde het met 'muziek' en zag bovenstaande 'gevulde koektrommel' voor zich. Nog even gevulde koeken kopen, de trommel fotograferen en de koek positioneren en .. voilá! Stage-opdracht geslaagd : -) 
  
Marina 

2 ,20135 reacties:

Festina Lente zei

Gaaf man! Hij mag ook wel een keer bij ons komen stagelopen!

Marina Noordegraaf .... zei

@festinaatje :-) Vindt hij leuk om te horen!